Garantie & klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen onze uiterste best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Je hebt een klacht?

Helaas! Het kan natuurlijk voorkomen dat jouw bestelling niet naar wens is of anders dan je had verwacht. Geen probleem! Je kan het product retour sturen naar ons.

Er zijn een aantal voorwaarden die hieraan zijn verbonden:

Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien u gebruik maakt van herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@casacreahandmade.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van een retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Zie ook onze pagina retourneren

Retourneren kan naar: Casa crea handmade, Dr. d’Arnaudstraat 23, 1619 CW, Andijk.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@casacreahandmade.nl, of via onderstaand contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.